:: 3 on 3 ::

Esok.

Wa. Nervous betul. Dah lame tak masuk mana-mana tournament lepas habis sekolah..

(gambar hanyelah hiasan)


Advertisements

3 thoughts on “:: 3 on 3 ::

  1. Thanks for d support, ima :-D~

    “Menang” teruk tadi.. Fuh. Makcik2 @ akak2 tu main ganassst.. Sungguh tak ku sangka. Ingatkan diorang yang cam dah ‘pencen’.. Haila.. Sampai sesak napas den. Serius lagi dahsyat drpd cam lawan dengan SMK Simpang or SMuJi dolu2. Sampai kitorang pun terpakse la ikut ‘rentak tarian’ diorang tu. Hu. Zah dah sampai terguling macam dalam video klip lagu Hindustan kat atas court. Memang dasat la.. Nak2 pulak, den ter’buat pandai’, tak makan ape2 lepas tengahari tadi. Isi perut dengan air Revive 7up tu je.. Memang pandai. Sampai Mariam laks belikan kuih untuk den makan skit.. Haila~

    Terbayang :-(.. Kalau Mr. and Mrs. Goh ada tadi, sure den kene ‘sound’ abes2an. Tapi itu yang perlu sebenarnye. Makin semangat (bile takut kene marah.. he). Offo.. Rindu sama teamku.. Rindu juga sama jersi! Hu..

  2. Semalam baru perasan. Tangan kiri: naik lebam kat tapak tangan n jari kelingking bengkak. Kalau bab jari bengkak tu standard la, main basketball. Tapi bab lebam kat tapak tangan ni.. musykil di situ. Xtau cane – tak sedar.

    Kesimpulan:
    1. Memang ganas ler games hari tu.
    2. Am I not fit to play this game anymore??? Hu. 😦 (ni kesimpulan ke..)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s